Master of Science in Biomedical Sciences
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Peter Van Eenoo
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katya De Groote
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Bart Vandekerckhove
|
4
|
|
|
UKV
|
1
|
sem 1
|
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katleen De Preter
|
4
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sylvie Rottey
|
3
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Bruno Lapauw
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
XAVIER VERHELST
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Carolien Bonroy
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Stefaan De Henauw
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Peter Van Eenoo
|
3
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Debby Laukens
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katharina D'Herde
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Luc Leybaert
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Robrecht Raedt
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Bart Dermaut
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sarah Vergult
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Peter Vandenabeele
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
4
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Peter Dubruel
|
8
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Ruslan Dmitriev
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Filip De Vos
|
4
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Werner De Gersem
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Werner De Gersem
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sofie Symoens
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Pieter Mestdagh
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Elfride De Baere
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Kathleen Claes
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Hamida Hammad
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Tom Taghon
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Philip Meuleman
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Piet Cools
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Philip Meuleman
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Kris Gevaert
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Marleen Van Troys
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sven Degroeve
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sven Eyckerman
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sven Degroeve
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Steven Goossens
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Olivier De Wever
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Wim Ceelen
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Olivier De Wever
|
4
|
|
De student neemt daarbij 8 tot 12 studiepunten op in jaar 1 en 19 tot 23 studiepunten in jaar 2.
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Jan Demolder
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Lindsey Devisscher
|
7
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katleen Hermans
|
6
|
|
|
UKV
|
1
|
jaar
|
nl
|
Thomas Block
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Barbara Claus
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Carol Zamfirescu
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Natalie Jachowicz
|
4
|
|
|
UKV
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Benjamin Biebuyck
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Lieven Annemans
|
3
|
|
Het max. aantal van 6 SP vrij te kiezen keuzevakken mag overschreden worden tot een maximum van 12 SP, enkel voor keuzevakken ter ondersteuning van de masterproef of major. Bovendien dient het verzoek om dan meer dan 6 SP vrije keuze op te nemen, voor alle opgenomen vrije keuzes binnen het pakket van max 12 SP gemotiveerd te worden ten behoeve van de curriculumcommissie, die de finale goedkeuring geeft.
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
jaar
|
en
|
Christophe Ampe
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
jaar
|
en
|
Tania Maes
|
3
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Andreja Rajkovic
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kristl Vonck
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Ruslan Dmitriev
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Anne Vral
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kathleen Claes
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Isabel Leroux-Roels
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kris Gevaert
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Karim Vermaelen
|
6
|
|
De student neemt daarbij 8 tot 12 studiepunten op in jaar 1 en 19 tot 23 studiepunten in jaar 2.
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Lindsey Devisscher
|
7
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Stefaan De Smedt
|
3
|
|
|
|
2
|
jaar
|
en
|
Bart De Spiegeleer
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Christian Vanhove
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Barbara Claus
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Pieter De Bleser
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Nico Callewaert
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Lieven Annemans
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Mario Vanhoucke
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Bart De Spiegeleer
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Katleen Hermans
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Jan Demolder
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
UKV
|
2
|
jaar
|
nl
|
Thomas Block
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Christian Vanhove
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Tom Verguts
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Gilles Pourtois
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Geert Van Parys
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Lize Verbeke
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Veroline Cauberghe
|
5
|
|
|
UKV
|
2
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
|
UKV
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Benjamin Biebuyck
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
XAVIER VERHELST
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Carolien Bonroy
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Stefaan De Henauw
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Peter Van Eenoo
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Bruno Lapauw
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Katharina D'Herde
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Luc Leybaert
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Robrecht Raedt
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Bart Dermaut
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Peter Vandenabeele
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Peter Dubruel
|
8
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Filip De Vos
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Werner De Gersem
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Pieter Mestdagh
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Elfride De Baere
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Sofie Symoens
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Tom Taghon
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Philip Meuleman
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Piet Cools
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Hamida Hammad
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Marleen Van Troys
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Sven Degroeve
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Sven Eyckerman
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kris Gevaert
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Steven Goossens
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Olivier De Wever
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Wim Ceelen
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Andreja Rajkovic
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kristl Vonck
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Ruslan Dmitriev
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Anne Vral
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
jaar
|
nl
|
Leen Haerens
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Leen Haerens
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Carol Zamfirescu
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Jonathan Leliaert
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Natalie Jachowicz
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Klaus Bacher
|
3
|
|
|
|
2
|
jaar
|
nl
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
Het max. aantal van 6 SP vrij te kiezen keuzevakken mag overschreden worden tot een maximum van 12 SP, enkel voor keuzevakken ter ondersteuning van de masterproef of major. Bovendien dient het verzoek om dan meer dan 6 SP vrije keuze op te nemen, voor alle opgenomen vrije keuzes binnen het pakket van max 12 SP gemotiveerd te worden ten behoeve van de curriculumcommissie, die de finale goedkeuring geeft.
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
jaar
|
en
|
|
30
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Peter Van Eenoo
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katya De Groote
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Bart Vandekerckhove
|
4
|
|
|
UKV
|
1
|
sem 1
|
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katleen De Preter
|
4
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sylvie Rottey
|
3
|
|
|
|
2
|
jaar
|
en
|
Tania Maes
|
3
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Bruno Lapauw
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
XAVIER VERHELST
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Carolien Bonroy
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Stefaan De Henauw
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Peter Van Eenoo
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Andreja Rajkovic
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Debby Laukens
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katharina D'Herde
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Luc Leybaert
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Robrecht Raedt
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Bart Dermaut
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kristl Vonck
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sarah Vergult
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Peter Vandenabeele
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
4
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Peter Dubruel
|
8
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Ruslan Dmitriev
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Ruslan Dmitriev
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Filip De Vos
|
4
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Werner De Gersem
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Anne Vral
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Werner De Gersem
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sofie Symoens
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Pieter Mestdagh
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Elfride De Baere
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kathleen Claes
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Kathleen Claes
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Hamida Hammad
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Tom Taghon
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Philip Meuleman
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Piet Cools
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Isabel Leroux-Roels
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Philip Meuleman
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Kris Gevaert
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Marleen Van Troys
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sven Degroeve
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sven Eyckerman
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kris Gevaert
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Sven Degroeve
|
4
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Steven Goossens
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Olivier De Wever
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Wim Ceelen
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Karim Vermaelen
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Olivier De Wever
|
4
|
|
De student neemt daarbij 8 tot 12 studiepunten op in jaar 1 en 19 tot 23 studiepunten in jaar 2.
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Jan Demolder
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Lindsey Devisscher
|
7
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Katleen Hermans
|
6
|
|
|
UKV
|
1
|
jaar
|
nl
|
Thomas Block
|
5
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Barbara Claus
|
3
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Carol Zamfirescu
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Natalie Jachowicz
|
4
|
|
|
UKV
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Benjamin Biebuyck
|
6
|
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Lieven Annemans
|
3
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Lindsey Devisscher
|
7
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Stefaan De Smedt
|
3
|
|
|
|
2
|
jaar
|
en
|
Bart De Spiegeleer
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Christian Vanhove
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Barbara Claus
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Pieter De Bleser
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Nico Callewaert
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Lieven Annemans
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Mario Vanhoucke
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Bart De Spiegeleer
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Katleen Hermans
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Jan Demolder
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
UKV
|
2
|
jaar
|
nl
|
Thomas Block
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Christian Vanhove
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Tom Verguts
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Gilles Pourtois
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Geert Van Parys
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Lize Verbeke
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Veroline Cauberghe
|
5
|
|
|
UKV
|
2
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
|
UKV
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Benjamin Biebuyck
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
XAVIER VERHELST
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Carolien Bonroy
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Stefaan De Henauw
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Peter Van Eenoo
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Bruno Lapauw
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Katharina D'Herde
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Luc Leybaert
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Robrecht Raedt
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Bart Dermaut
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
BJORN HEINDRYCKX
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Peter Vandenabeele
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Peter Dubruel
|
8
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Filip De Vos
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Werner De Gersem
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Pieter Mestdagh
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Elfride De Baere
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Sofie Symoens
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Tom Taghon
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Philip Meuleman
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Piet Cools
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Hamida Hammad
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Marleen Van Troys
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Sven Degroeve
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Sven Eyckerman
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kris Gevaert
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Steven Goossens
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Olivier De Wever
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Wim Ceelen
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Kaat Durinck
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Andreja Rajkovic
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Kristl Vonck
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Ruslan Dmitriev
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Anne Vral
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
jaar
|
nl
|
Leen Haerens
|
3
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Leen Haerens
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Carol Zamfirescu
|
6
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Jonathan Leliaert
|
5
|
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Natalie Jachowicz
|
4
|
|
|
|
2
|
sem 1
|
nl
|
Klaus Bacher
|
3
|
|
|
|
2
|
jaar
|
nl
|
Klaus Bacher
|
5
|
|
Het max. aantal van 6 SP vrij te kiezen keuzevakken mag overschreden worden tot een maximum van 12 SP, enkel voor keuzevakken ter ondersteuning van de masterproef of major. Bovendien dient het verzoek om dan meer dan 6 SP vrije keuze op te nemen, voor alle opgenomen vrije keuzes binnen het pakket van max 12 SP gemotiveerd te worden ten behoeve van de curriculumcommissie, die de finale goedkeuring geeft.
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
1
|
jaar
|
en
|
Christophe Ampe
|
6
|
|
| Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
2
|
jaar
|
en
|
|
30
|
|
- Toepassen van geavanceerde kennis van het functioneren en disfunctioneren van het menselijk lichaam
- Gespecialiseerde kennis in biomedische wetenschappen integreren als basis voor een experimenteel wetenschappelijke benadering van complexe, multidisciplinaire medische problemen
- Inzichten van biomedisch onderzoek benutten om preventie, diagnose en behandeling van ziekten te ondersteunen.
- Autonoom informatie uit wetenschappelijke literatuur vergaren en integreren in verband met een complex of multidisciplinair medisch probleem en er een onderzoeksvraag over formuleren
- Onafhankelijk een logisch gestructureerd en uitvoerbaar onderzoeksplan samenstellen en realiseren, gebruikmakend van gepaste methodologie en rekening houdend met technische en ethische aspecten
- Onderzoeksresultaten van empirisch onderzoek onafhankelijk verwerken en interpreteren, en documenteren in een wetenschappelijk Engelstalig rapport
- Strikt de gedragscode omtrent wetenschappelijke integriteit volgen gedurende alle fases van het onderzoek
- Kennis over procedures, (inter)nationale regelgeving en validatiesystemen toepassen volgens “goede laboratoriumpraktijk” en commerciële implicaties van intellectuele eigendomsrechten in overweging nemen
- Op basis van een brede en kritische visie continu het eigen professioneel denken en handelen corrigeren, verbeteren en hernieuwen
- Deelnemen aan multidisciplinaire fundamentele, preklinische of translationele onderzoeksteams, en verantwoordelijkheid nemen om resultaten te bekomen
- Een brugfunctie vormen tussen onderzoeksteams (medisch en paramedisch) en biomedische kennis en inzichten uitwisselen
- Onafhankelijk een kritische analyse maken van en een geïnformeerde visie formuleren over de maatschappelijke gevolgen en ethische beperkingen van biomedisch onderzoek
- Op een kritische en systematische manier over wetenschappelijk onderzoek communiceren naar een internationaal wetenschappelijk gehoor en naar het bredere publiek