Master of Science in Electromechanical Engineering (Control Engineering and Automation)
EUR-ACE® Master (EURopean ACcredited Engineering Master)
Het EUR-ACE label werd aan deze opleiding toegekend door de Commission des titres d’ingénieur (CTI), onder goedkeuring van het European Network for Accreditation of Engineering Education (ENAEE).
EUR-ACE® is een accreditatiesysteem dat binnen een vastgelegd kader een reeks kwaliteitsstandaarden biedt die hoogwaardige ingenieursdiploma’s identificeren zowel binnen als buiten Europa.
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Frederik De Belie
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Joris Degroote
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Guillaume Crevecoeur
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Mia Loccufier
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Gert De Cooman
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Guillaume Crevecoeur
|
6
|
|
- 12 studiepunten in jaar 1,
- 12 studiepunten in jaar 2.
Verplicht op te nemen is het vak 'Veiligheid van elektrische en mechanische installaties'.
Mits een duidelijke inhoudelijke motivering en na goedkeuring door de faculteit kan de student een ander maatschappelijk keuzevak opnemen in het curriculum (enkel per uitzondering, in de regel wordt een vak opgenomen uit de onderstaande lijst).
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Patrick Segers
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jos Knockaert
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Kim Verbeken
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Lode Daelemans
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Luc Martens
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Pascal Verdonck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Seppe Segers
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Maarten Van Dyck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Erik Mannens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Notebaert
|
3
|
|
UKV
|
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Stef Craps
|
6
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Yannick Dillen
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Diederik Bruloot
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Verrue
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Wouter Haerick
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Petra Andries
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Tijs Rotsaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Melissa Tuytens
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Beyers
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Freddy Heylen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
UKV
|
|
sem 2
sem 1
|
en
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Leen Pollefliet
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Alexander Snegirev
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Benoît Marinus
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Matthias Vanderhaegen
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Matthias Vanderhaegen
|
3
|
|
|
|
|
|
Greet Maenhout
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Guillaume Delefortrie
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Joris Degroote
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Jolan Wauters
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Mirjam Knockaert
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Emmanuel Annerel
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Filip Verplaetsen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Frederik Vandendriessche
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Bonne
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Bonne
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jan Mys
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
El-Houssaine Aghezzaf
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Hendrik Schoukens
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sophie Huysveld
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Tom Depover
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
5
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Patrick Segers
|
5
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Fransiska Malfait
|
3
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Andre Skirtach
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Peter Dubruel
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Charlotte Debbaut
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Stefaan Vandenberghe
|
6
|
|
- minstens 6 studiepunten uit de opleidingsonderdelen met referentie a,
- minstens 6 studiepunten uit de opleidingsonderdelen met referentie b.
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Dieter Claeys
|
6
|
|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Kim Verbeken
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Leo Kestens
|
6
|
|
b
|
|
sem 1
|
en
|
Wim Van Paepegem
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn Hertelé
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Dieter Fauconnier
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Frederik Ostyn
|
3
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Vansompel
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
El-Houssaine Aghezzaf
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Hendrik Schoukens
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sophie Huysveld
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Tom Depover
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
5
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Patrick Segers
|
5
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Fransiska Malfait
|
3
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Andre Skirtach
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Peter Dubruel
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Charlotte Debbaut
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Stefaan Vandenberghe
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Lieven Eeckhout
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Filip De Turck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Glenn Van Wallendael
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Ingrid Moerman
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Heidi Steendam
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Joris Walraevens
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Rogier
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Rogier
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Nele Noels
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Heidi Steendam
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Dirk Stroobandt
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Bauwelinck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Leo Kestens
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Dagmar D'hooge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Roumen Petrov
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Kim Verbeken
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Marcel Sluiter
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Paul Van Steenberge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geraldine Heynderickx
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Geraldine Heynderickx
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Georgios Bellos
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Kevin Van Geem
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Maarten Sabbe
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 2
|
nl
|
Günther Roelkens
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geert Morthier
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Dries Van Thourhout
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Herbert De Smet
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Alberto Curto
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Geert Van Steenberge
|
4
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Henk Vrielinck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Benoit Bakeroot
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Roumen Petrov
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geert Verdoolaege
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Iwan Moreels
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Veronique Van Speybroeck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Jan Mertens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Ward De Paepe
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Peter Sergeant
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Greet Maenhout
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Michel De Paepe
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Lieven Vandevelde
|
3
|
|
Verplicht op te nemen is het vak 'Veiligheid van elektrische en mechanische installaties'.
Mits een duidelijke inhoudelijke motivering en na goedkeuring door de faculteit kan de student een ander maatschappelijk keuzevak opnemen in het curriculum (enkel per uitzondering, in de regel wordt een vak opgenomen uit de onderstaande lijst).
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Patrick Segers
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jos Knockaert
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Kim Verbeken
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Lode Daelemans
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Luc Martens
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Pascal Verdonck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Seppe Segers
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Maarten Van Dyck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Erik Mannens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Notebaert
|
3
|
|
UKV
|
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Stef Craps
|
6
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Yannick Dillen
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Diederik Bruloot
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Verrue
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Wouter Haerick
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Petra Andries
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Tijs Rotsaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Melissa Tuytens
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Beyers
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Freddy Heylen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
UKV
|
|
sem 2
sem 1
|
en
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Leen Pollefliet
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Frederik De Belie
|
6
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Jasper De Bock
|
6
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Frederik Ostyn
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Vansompel
|
3
|
|
- 12 studiepunten in jaar 1,
- 12 studiepunten in jaar 2.
Verplicht op te nemen is het vak 'Veiligheid van elektrische en mechanische installaties'.
Mits een duidelijke inhoudelijke motivering en na goedkeuring door de faculteit kan de student een ander maatschappelijk keuzevak opnemen in het curriculum (enkel per uitzondering, in de regel wordt een vak opgenomen uit de onderstaande lijst).
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Patrick Segers
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jos Knockaert
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Kim Verbeken
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Lode Daelemans
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Luc Martens
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Pascal Verdonck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Seppe Segers
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Maarten Van Dyck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Erik Mannens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Notebaert
|
3
|
|
UKV
|
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Stef Craps
|
6
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Yannick Dillen
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Diederik Bruloot
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Verrue
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Wouter Haerick
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Petra Andries
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Tijs Rotsaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Melissa Tuytens
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Beyers
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Freddy Heylen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
UKV
|
|
sem 2
sem 1
|
en
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Leen Pollefliet
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Alexander Snegirev
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Benoît Marinus
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Matthias Vanderhaegen
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Matthias Vanderhaegen
|
3
|
|
|
|
|
|
Greet Maenhout
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Guillaume Delefortrie
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Joris Degroote
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Jolan Wauters
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Mirjam Knockaert
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Emmanuel Annerel
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Filip Verplaetsen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Frederik Vandendriessche
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Bonne
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Bonne
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jan Mys
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
El-Houssaine Aghezzaf
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Hendrik Schoukens
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sophie Huysveld
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Tom Depover
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
5
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Patrick Segers
|
5
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Fransiska Malfait
|
3
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Andre Skirtach
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Peter Dubruel
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Charlotte Debbaut
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Stefaan Vandenberghe
|
6
|
|
- minstens 6 studiepunten uit de opleidingsonderdelen met referentie a,
- minstens 6 studiepunten uit de opleidingsonderdelen met referentie b.
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Dieter Claeys
|
6
|
|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Kim Verbeken
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Leo Kestens
|
6
|
|
b
|
|
sem 1
|
en
|
Wim Van Paepegem
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn Hertelé
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Dieter Fauconnier
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Frederik Ostyn
|
3
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Vansompel
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
El-Houssaine Aghezzaf
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Hendrik Schoukens
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sophie Huysveld
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Tom Depover
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
5
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Patrick Segers
|
5
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Fransiska Malfait
|
3
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Andre Skirtach
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Peter Dubruel
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Charlotte Debbaut
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Stefaan Vandenberghe
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Lieven Eeckhout
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Filip De Turck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Glenn Van Wallendael
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Ingrid Moerman
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Heidi Steendam
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Joris Walraevens
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Rogier
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Rogier
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Nele Noels
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Heidi Steendam
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Dirk Stroobandt
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Bauwelinck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Leo Kestens
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Dagmar D'hooge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Roumen Petrov
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Kim Verbeken
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Marcel Sluiter
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Paul Van Steenberge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geraldine Heynderickx
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Geraldine Heynderickx
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Georgios Bellos
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Kevin Van Geem
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Maarten Sabbe
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 2
|
nl
|
Günther Roelkens
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geert Morthier
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Dries Van Thourhout
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Herbert De Smet
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Alberto Curto
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Geert Van Steenberge
|
4
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Henk Vrielinck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Benoit Bakeroot
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Roumen Petrov
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geert Verdoolaege
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Iwan Moreels
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Veronique Van Speybroeck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Jan Mertens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Ward De Paepe
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Peter Sergeant
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Greet Maenhout
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Michel De Paepe
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Lieven Vandevelde
|
3
|
|
Verplicht op te nemen is het vak 'Veiligheid van elektrische en mechanische installaties'.
Mits een duidelijke inhoudelijke motivering en na goedkeuring door de faculteit kan de student een ander maatschappelijk keuzevak opnemen in het curriculum (enkel per uitzondering, in de regel wordt een vak opgenomen uit de onderstaande lijst).
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Patrick Segers
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jos Knockaert
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Kim Verbeken
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Lode Daelemans
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Luc Martens
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Pascal Verdonck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Seppe Segers
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Maarten Van Dyck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Erik Mannens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Notebaert
|
3
|
|
UKV
|
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Stef Craps
|
6
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Yannick Dillen
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Diederik Bruloot
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Verrue
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Wouter Haerick
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Petra Andries
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Tijs Rotsaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Melissa Tuytens
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Beyers
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Freddy Heylen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
UKV
|
|
sem 2
sem 1
|
en
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Leen Pollefliet
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
jaar
|
en
|
|
24
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Frederik De Belie
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Joris Degroote
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Guillaume Crevecoeur
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Mia Loccufier
|
6
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Gert De Cooman
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
en
|
Guillaume Crevecoeur
|
6
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Frederik De Belie
|
6
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Jasper De Bock
|
6
|
|
|
2
|
sem 1
|
en
|
Frederik Ostyn
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Vansompel
|
3
|
|
- 12 studiepunten in jaar 1,
- 12 studiepunten in jaar 2.
Verplicht op te nemen is het vak 'Veiligheid van elektrische en mechanische installaties'.
Mits een duidelijke inhoudelijke motivering en na goedkeuring door de faculteit kan de student een ander maatschappelijk keuzevak opnemen in het curriculum (enkel per uitzondering, in de regel wordt een vak opgenomen uit de onderstaande lijst).
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Patrick Segers
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jos Knockaert
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Kim Verbeken
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Lode Daelemans
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Luc Martens
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Pascal Verdonck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Seppe Segers
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Maarten Van Dyck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Erik Mannens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Notebaert
|
3
|
|
UKV
|
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Stef Craps
|
6
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Yannick Dillen
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Diederik Bruloot
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Verrue
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Wouter Haerick
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Petra Andries
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Tijs Rotsaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Melissa Tuytens
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Beyers
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Freddy Heylen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
UKV
|
|
sem 2
sem 1
|
en
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Leen Pollefliet
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Alexander Snegirev
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Benoît Marinus
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Matthias Vanderhaegen
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Matthias Vanderhaegen
|
3
|
|
|
|
|
|
Greet Maenhout
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Guillaume Delefortrie
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Joris Degroote
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Jolan Wauters
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Mirjam Knockaert
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Emmanuel Annerel
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Filip Verplaetsen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Frederik Vandendriessche
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Bonne
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Bonne
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jan Mys
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
El-Houssaine Aghezzaf
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Hendrik Schoukens
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sophie Huysveld
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Tom Depover
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
5
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Patrick Segers
|
5
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Fransiska Malfait
|
3
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Andre Skirtach
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Peter Dubruel
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Charlotte Debbaut
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Stefaan Vandenberghe
|
6
|
|
- minstens 6 studiepunten uit de opleidingsonderdelen met referentie a,
- minstens 6 studiepunten uit de opleidingsonderdelen met referentie b.
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Dieter Claeys
|
6
|
|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Kim Verbeken
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Leo Kestens
|
6
|
|
b
|
|
sem 1
|
en
|
Wim Van Paepegem
|
6
|
|
b
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn Hertelé
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Dieter Fauconnier
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
3
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
c
|
|
sem 1
|
en
|
Frederik Ostyn
|
3
|
|
c
|
|
sem 2
|
en
|
Hendrik Vansompel
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Birger Raa
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
El-Houssaine Aghezzaf
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Stijn De Vuyst
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Hendrik Schoukens
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sophie Huysveld
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Tom Depover
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karel De Schamphelaere
|
5
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
a
|
|
sem 2
|
en
|
Patrick Segers
|
5
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Fransiska Malfait
|
3
|
|
a
|
|
sem 1
|
en
|
Andre Skirtach
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Peter Dubruel
|
5
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Charlotte Debbaut
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Stefaan Vandenberghe
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Lieven Eeckhout
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Filip De Turck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Glenn Van Wallendael
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Ingrid Moerman
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Heidi Steendam
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Joris Walraevens
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Rogier
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Hendrik Rogier
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Nele Noels
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Heidi Steendam
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Dirk Stroobandt
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Bauwelinck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Leo Kestens
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Dagmar D'hooge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Roumen Petrov
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Kim Verbeken
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Marcel Sluiter
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Karen De Clerck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Paul Van Steenberge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geraldine Heynderickx
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Geraldine Heynderickx
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Georgios Bellos
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Clara Ionescu
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Kevin Van Geem
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Maarten Sabbe
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 2
|
nl
|
Günther Roelkens
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geert Morthier
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Dries Van Thourhout
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Herbert De Smet
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Alberto Curto
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Geert Van Steenberge
|
4
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
nl
|
Henk Vrielinck
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Benoit Bakeroot
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Roumen Petrov
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Geert Verdoolaege
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Iwan Moreels
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Veronique Van Speybroeck
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
sem 1
|
en
|
Jan Mertens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Ward De Paepe
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sebastian Verhelst
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Peter Sergeant
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Greet Maenhout
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Michel De Paepe
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Lieven Vandevelde
|
3
|
|
Verplicht op te nemen is het vak 'Veiligheid van elektrische en mechanische installaties'.
Mits een duidelijke inhoudelijke motivering en na goedkeuring door de faculteit kan de student een ander maatschappelijk keuzevak opnemen in het curriculum (enkel per uitzondering, in de regel wordt een vak opgenomen uit de onderstaande lijst).
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Patrick Segers
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
6
|
|
|
|
jaar
|
nl,en
|
Hiep Luong
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Jos Knockaert
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Jeroen Beeckman
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Kim Verbeken
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Lode Daelemans
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Luc Martens
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Joris Thybaut
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Pascal Verdonck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Seppe Segers
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Maarten Van Dyck
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Erik Mannens
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Notebaert
|
3
|
|
UKV
|
|
jaar
|
nl
|
Elisabeth De Schauwer
|
3
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Stef Craps
|
6
|
|
UKV
|
|
sem 1
|
nl
|
Yannick Dillen
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Diederik Bruloot
|
3
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Johan Verrue
|
4
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Wouter Haerick
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Sofie Verbrugge
|
6
|
|
|
|
sem 1
|
en
|
Petra Andries
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Bram De Wever
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Tijs Rotsaert
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Melissa Tuytens
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Wim Beyers
|
4
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Freddy Heylen
|
6
|
|
|
|
sem 2
|
nl
|
Bart Wille
|
5
|
|
|
|
sem 2
|
en
|
Mieke Audenaert
|
4
|
|
UKV
|
|
sem 2
sem 1
|
en
en
|
Geert Jacobs
|
3
|
|
|
|
sem 1
|
nl
|
Leen Pollefliet
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
jaar
|
en
|
|
24
|
|
- Geavanceerde kennis van de eigen ingenieursdiscipline beheersen en toepassen bij complexe problemen.
- Creatief en doelgericht benutten van vakspecifieke Computer Aided Engineering (CAE) tools en van geavanceerde reken- en communicatiemiddelen.
- Grondig inzicht hebben in de interacties tussen verschillende elektromechanische onderdelen en energieomzettingen van complexe systemen.
- Kennis van meettechniek, sensoren, actuatoren en ICT beheersen en toepassen.
- Inzicht hebben in bedrijfs- en productiebeheer.
- Specifiek voor afstudeerrichting 'mechanische energietechniek': Diepgaande kennis van mechanische en thermodynamische energieomzetting, stromingsmechanica, warmteoverdracht en verbranding beheersen en toepassen bij complexe problemen.
- Specifiek voor afstudeerrichting 'elektrische energietechniek': Diepgaande kennis van productie, distributie, omzetting en gebruik van elektrische energie beheersen en toepassen bij complexe problemen.
- Specifiek voor afstudeerrichting 'mechanische constructie': Diepgaande kennis van ontwerp, gedrag en vervaardiging van constructies en machines beheersen en toepassen bij complexe problemen.
- Specifiek voor afstudeerrichting 'regeltechniek en automatisering': Diepgaande kennis van ontwerp en gedrag van regelkringen en van systeemdynamica beheersen en toepassen bij complexe problemen.
- Specifiek voor afstudeerrichting 'maritieme techniek': Diepgaande kennis van ontwerp, constructie, functioneren en exploiteren van maritieme systemen.
- Complexe problemen analyseren en omzetten in een wetenschappelijke vraagstelling.
- Een literatuuronderzoek in de wetenschappelijke literatuur uitvoeren.
- De best passende modellen, methoden en technieken selecteren en toepassen.
- Wiskundige modellen en methoden ontwikkelen en valideren.
- Resultaten van eigen onderzoek en dat van anderen objectief en kritisch interpreteren.
- Zelfstandig een standpunt vormen over complexe situaties en dit standpunt verdedigen.
- De eigen kennis creatief, doelgericht en innovatief inzetten bij onderzoek, ontwerp en productie.
- Kritisch reflecteren over eigen denken en handelen en de grenzen van de eigen competenties kennen.
- De evoluties in het vakdomein op de voet volgen en de eigen competenties verder ontwikkelen tot op expertniveau.
- Zich flexibel aanpassen aan veranderende professionele omstandigheden.
- In de Engelse taal communiceren over het eigen vakgebied.
- Projectmatig werken: doelstellingen formuleren, gericht rapporteren, einddoelen en ontwikkeltraject in het oog houden.
- Functioneren als lid van een team in een multidisciplinaire omgeving en beginnend leiding geven.
- Schriftelijk, mondeling en grafisch rapporteren over een technisch of wetenschappelijk onderwerp.
- Ethisch, professioneel en maatschappelijk verantwoord handelen.
- De belangrijkste, bedrijfskundige en juridische aspecten van de eigen ingenieursdiscipline onderkennen.
- De historische evolutie van de eigen ingenieursdiscipline en haar maatschappelijke relevantie duiden.
- Beheersen van complexiteit van technische systemen door systeem- of procesmodellen te gebruiken.
- Tegenstrijdige specificaties en randvoorwaarden verzoenen in een kwaliteitsvol en innovatief ontwerp of proces.
- Onvolledige, tegenstrijdige of redundante gegevens omzetten in bruikbare informatie.
- Voldoende parate kennis en inzicht bezitten om resultaten van complexe berekeningen te controleren of benaderend te voorspellen.
- Aandacht hebben voor de volledige levenscyclus van systemen, machines en processen.
- Aandacht hebben voor duurzaamheid, energie-efficiëntie, milieukost, grondstofverbruik, en arbeidskost.
- Aandacht hebben voor aspecten van betrouwbaarheid, veiligheid en ergonomie.
- Inzicht hebben in en het belang begrijpen van de rol van ondernemerschap in de maatschappij.
- Blijk geven van doorzettingsvermogen, innovatiedrang en zin voor het creëren van meerwaarde.
- Integreren van de geavanceerde kennis van mechanische en elektrische systemen en van ICT om technologische innovaties te ontwerpen, implementeren en exploiteren.
- Inzicht hebben in energie-efficiëntie van (elektrische, mechanische en thermische) energieconversiesystemen en -distributiesystemen.