Schakelprogramma tot Master of Science in de industriële wetenschappen: bouwkunde (bouwkunde)
Een schakelprogramma is een overgangsprogramma tussen bepaalde professionele bachelors (3-jarige hogeschoolopleiding) en een specifieke master. Via het schakelprogramma krijg je dus toegang tot een aansluitende master.
De student volgt één van onderstaande trajecten, afhankelijk van het resultaat van het bekwaamheidsonderzoek. Het verkort traject kan enkel worden gevolgd op voorwaarde dat de student slaagt voor het bekwaamheidsonderzoek.
Meer informatie over het bekwaamheidsonderzoek: ugent.be/ea > opleidingen > zij-instroom > schakelprogramma's
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Marc Wouters
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tom Claessens
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Dirk Vinckier
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Marijke Steeman
|
4
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Veerle Boel
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Sven Van Loo
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Hilde Witters
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Jan Belis
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Wouter Botte
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Veerle Boel
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tom Claessens
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Dirk Vinckier
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Veerle Boel
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Hilde Witters
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Jan Belis
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Wouter Botte
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Veerle Boel
|
3
|
|
De student volgt één van onderstaande trajecten, afhankelijk van het resultaat van het bekwaamheidsonderzoek. Het verkort traject kan enkel worden gevolgd op voorwaarde dat de student slaagt voor het bekwaamheidsonderzoek.
Meer informatie over het bekwaamheidsonderzoek: ugent.be/ea > opleidingen > zij-instroom > schakelprogramma's
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Geert Versweyveld
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Greet Deruyter
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Wouter De Corte
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Geert Versweyveld
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Greet Deruyter
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Wouter De Corte
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
De student volgt één van onderstaande trajecten, afhankelijk van het resultaat van het bekwaamheidsonderzoek. Het verkort traject kan enkel worden gevolgd op voorwaarde dat de student slaagt voor het bekwaamheidsonderzoek.
Meer informatie over het bekwaamheidsonderzoek: ugent.be/ea > opleidingen > zij-instroom > schakelprogramma's
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Marc Wouters
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tom Claessens
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Dirk Vinckier
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Marijke Steeman
|
4
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Veerle Boel
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Sven Van Loo
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Hilde Witters
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Jan Belis
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Geert Versweyveld
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Greet Deruyter
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Wouter Botte
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Veerle Boel
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Wouter De Corte
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Tom Claessens
|
6
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Dirk Vinckier
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Veerle Boel
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Tanja Van Hecke
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Hilde Witters
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Jan Belis
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Geert Versweyveld
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Greet Deruyter
|
6
|
|
Cursus | Ref | MT1 | Semester | Taal | Lesgever | SP |
---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
sem 1
|
nl
|
Wouter Botte
|
3
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Wouter Botte
|
6
|
|
|
1
|
sem 2
|
nl
|
Veerle Boel
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Wouter De Corte
|
3
|
|
|
2
|
sem 2
|
nl
|
Jelle Laverge
|
3
|
|