Master of Science in de ingenieurswetenschappen: elektrotechniek

Je wordt opgeleid om op een efficiënte en methodische manier te komen tot het ontwerp en de creatie van complexe elektronische systemen en telecommunicatiesystemen, gaande van het concept en de analyse tot het ontwerp de optimalisatie, de implementatie en het testen. Een grondige theoretische kennis wordt gecombineerd met technologische kennis en onderzoeksattitudes en -bekwaamheden.

EUR-ACE® Master

EUR-ACE® Master (EURopean ACcredited Engineering Master)

Het EUR-ACE label werd aan deze opleiding toegekend door de Commission des titres d’ingénieur (CTI), onder goedkeuring van het European Network for Accreditation of Engineering Education (ENAEE).

EUR-ACE® is een accreditatiesysteem dat binnen een vastgelegd kader een reeks kwaliteitsstandaarden biedt die hoogwaardige ingenieursdiploma’s identificeren zowel binnen als buiten Europa.

www.enaee.eu

EUR-ACE® Master CTI

EUR-ACE® Master (EURopean ACcredited Engineering Master)

www.enaee.eu

Faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur

De faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur biedt de meeste masteropleidingen in het Engels aan. De faculteit benadrukt met de Engelstalige masteropleidingen resoluut de internationale dimensie.
De hier beschreven opleiding is een equivalente (maar niet identieke) volledig Nederlandstalige masteropleiding waarvan je de Engelstalige variant terug vindt onder Master of Science in Electrical Engineering.